zondag 23 januari 2011

Kom chatten vandaag tussen 13.00 en 15.00 uur - veel prachtige prijzen!

Vandaag, zondag 23 januari, houden wij de Grote NL Scrapbook chat!

Tijdens deze compleet Nederlandstalige chat, kan je kennismaken met een boel Nederlandse designers die je misschien nog niet kent. We kletsen, houden quizjes, geven prachtige prijzen weg zodat je zelf kunt zien wat voor moois er allemaal van Hollandse bodem komt op scrapbook gebied!

Ga daarom om 13.00 uur naar de chatroom op ScrapbookGraphics, die speciaal voor ons is gereserveerd. Je hoeft geen account te hebben, je hoeft enkel een gebruikersnaam (username) te verzinnen om te kunnen chatten.

Ik hoop je daar te zien!

Mijn prijzen die je kunt winnen:

  • Mijn kit Ameland Art (momenteel nergens te koop!)
  • QuickAlbum van 20 pagina's gemaakt met de kit Pinkalicious (ook nergens te koop)
  • Een CouponCode van 5 euro te besteden in mijn shop bij digiscrap.nl

Iedereen die meedoet met de chat krijgt bovendien een CouponCode van 10% korting op alles in mijn shop, mits je de Moonshine Rose Freebie ook downloadt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten